Thursday 23 May 2013

" Salam...nak share pengalaman ibu mertua saya...minggu lepas hubby saya ada hadiahkan vivix untuk ibu mertua saya. Ibu mertua saya ni ada kencing manis, darah tinggi, sakit lutut n asthma. 

So ibu mertua saya start makan vivix pada hari Ahad. Hari Khamis malam dia ada pergi kenduri dan makan segala makanan manis yang ada kat situ. Esok pagi dia test gula dan dia TERKEJUT!!! coz gula dia x naik cuma 6.2. Klau sebelum ni dia x boleh langsung makan benda manis esok pasti gula dia tinggi...

Pagi Sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia...saya n hubby gembira n syukur sangat bila dengar berita atas perubahan yang mendadak itu. Alhamdulillah thankz Shaklee.... :)." - Pn. Nurul Azliza.




Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 892532
Email: juriz1981@gmail.com
SMS/Whatsapp: 012 6559665








0 comments: