Wednesday 3 July 2013

GLA Complex sesuai untuk siapa ?
1. Wanita yang menghadapi PMS
2. Mereka yang menghadapi kencing manis
3. Mereka yang bimbang dengan berat badan berlebihan
4. Pengidap arthritis rheumatoid dan eczema
5. Mereka yang menghidap diabetes
6. Period yang tidak teratur
7. Mereka yang mahu mencantikkan kulit
Kebaikan lain GLA Complex ?
1. Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
2. Meningkatkan kesuburan.
3. Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
4. Membantu dalam menangani menopause.
5. Menguatkan kuku & rambut.
6. Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
7. Membantu menangani ekzema.
8. Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
9. Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
10. Menguatkn immuniti badan.
11. Mempelahankn process penuaan.
12. Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
13. Mengawal kencing manis
14. Mengawal kolesterol.
15. Bagus untuk saraf. 


Antara testimonial pengguna GLA Complex:

= Hamil setelah 2 bulan mengambil Set Kesuburan Shaklee iaitu GLA + ESP :)

= Mengambil GLA Complex untuk betulkan hormon. Setelah consume selama lima hari, period keluar selepas hampir 17 bulan tidak datang period

= Period kembali normal selepas consume GLA + B Complex. Suaminya yang mengamalkan Zinc + Vitalea tiada lagi mengadu letih-letih dan sakit-sakit badan.

Hamil setelah setahun berkahwin. Pengguna mengamalkan Vitamin E Complex, GLA Complex, Energizing Soy Protein (ESP), B Complex, Zink dan Vita-Lea.
"Alhmdulillah. Di sini saya nak kongsi sikit pengalaman saya. Setelah setahun saya mendirikan rumah tangga saya belum di kurniakan cahaya mata dan dua bulan yang lepas saya cuba set kesuburan shaklee, berkat doa dan sabar saya, akhirnye semalam saya ada berita gembira. Saya di sahkan hamil 5minggu. Doakn saya dan kandungan selamat ye..".


Credits: SGL Nurul Shahida


Untuk Info & Order: 
Zuliana Hamdan
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 892532
Email: juriz1981@gmail.com
SMS/Whatsapp: 012 6559665






0 comments: