Wednesday 19 June 2013

"Salam, just nak share experience sebelum dan selepas makan ESP. Saya start consume ESP lebih kurang 14 hari lepas bersalin. Time tu ambil Set Penyusuan + Set Slimming. Gambar 1st tu time baby 3 hari, gambar bawah tu lebih kurang umur sebulan. Kulit tak berapa nak cerah sangat hehe. Habis 1 canister saya stop sebab malas nak minum. Then saya perasan susu saya drop dan baby asyik bangun banyak kali tengah malam mintak susu. Lebih kurang seminggu macam tu saya beli lagi 1 canister. Saya perasan yang lepas minum balik, baby dah tak berjaga malam dan susu makin pekat. Bangun pagi minum tak yah breakfast dah sebab kenyang. Malam sebelum tido memang confirm minum sebab tak nak baby berjaga malam mintak susu. 

Gambar yang pakai baju merah tu baby baru masuk 5 bulan, tak silap ESP yang ke 2 dah. Yang sebelah tu gambar 7 bulan, dan yang latest 10 bulan, canister ke 4. Gambar atas sebelah gambar baru lahir, perbezaan dari segi warna kulit kat baby. Ramai yang tegur dia makin putih tapi saya buat tak tau. Bila belek gambar-gambar lama baru nampak beza dia. Ramai yang cakap tak boleh minum soya sebab nanti anak kulit sensitif. Tak perlu risau kot, Basic H kan ada. Tiap-tiap kali mandi letak setitik, kulit elok, demam pon tak datang dekat. Setakat ni alhamdulillah 1st time baby demam masa dia umur 8 bulan. Panas sangat badan. Lepas berendam dalam air Basic H, dengan izin Allah turun suhu dia, syukur sangat.
Sekarang si kecik ni suka try minum Ribena + ESP yang saya buat untuk husband. Husband pun dah wajib minum ESP malam-malam, dia cakap pergi keje nanti tak penat macam sebelm ni. Yg penting 1 canister tu tahan 2 bulan walaupun 2 orang minum tiap-tiap hari. InsyaALLAH nak ambil Meal Shake pulak untuk baby sebab ada offer bulan ni :D".

Credits: SGL Pn. Nurhafiza Zahari



Untuk Info & Order: 
Zuliana Hamdan
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 892532
Email: juriz1981@gmail.com
SMS/Whatsapp: 012 6559665


0 comments: