Monday 17 June 2013

"Salam. Saja nak share pengalaman consume Set Kehamilan Shaklee. Saya pregnant anak pertama dan saya tak tau perbezaan antara yang consume dan tak consume shaklee, tapi masa bersalin hari tu saya kena induce, memang senang sebab tak sampai 2 jam rasa sakit dah bersalin. Doktor dengan sister sendiri bagitau yang saya senang bersalin. Nak kata rasa sakit bersalin tu lagi sakit rasa sembelit. Tak sakit sangat la kot sebab kalau dengar cerita kawan-kawan semua ngeri-ngeri. 

Lepas bersalin nurse suruh susu kan baby. Alhamdulillah susu ade. Anak 1st orang kata susu susah nak keluar tapi saya ok. Sambil menyusu ada nurse tu bagitau bersih anak awak, putih. Yang ni tak leh nak komen jugak sebab saya rasa baby memang keluar putih kan? Bab yang bersih tu lagi la saya tak tau bersih dari segi apa. 

Sekarang ni nak bagi baby menyusu pun tak boleh leka takut baby tersedak. Banyak kali dah minum sampai terbatuk-batuk dia, susu laju sangat..kesian...dan hari ni hari ke-14 berpantang dan saya terus consume pulak Set Berpantang add on Lecithin. Harap-harap boleh kurus balik".

Credit : SGL Erin Nurdin


Untuk Info & Order: 
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 892532
Email: juriz1981@gmail.com 
SMS/Whatsapp: 012 6559665





0 comments: