Thursday 6 June 2013

"Salam, setelah sekian lama saya dah bersedia nak share testimoni diri sendiri. Ehem malu pun ada.

Picture before taken masa May 2012, baru start amik Set B. Teruk sangat muka, merah dan bengkak-bengkak. Jerawat on and off. Bila period lagi la kuar macam buh baja.
Berkat kesabaran, saya nak maintain dengan Shaklee juga. So saya maintain dengan Vitamin B Complex, Vitamin C, Vitalea, Alfalfa,  dan ESP untuk kulit. 

Supplement lain saya ambil Omega Guard dan Ostematrix. Pada saya Alfalfa yang paling banyak membantu saya dari segi jerawat dan alahan pada makanan laut. Kebaikan lain, bab lawas jangan cakap la, ekzema pun settle".

Credits : SGL Pn. Syarina Trading

Antara Vitamin-vitamin yang diamalkan oleh Puan Syarina :
Untuk Info & Order :
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 892532
Email: juriz1981@gmail.com
SMS/Whatsapp: 012 6559665





0 comments: