Friday 14 June 2013
" Saya baru sahaja lepas melahirkan bayi yang pra matang 32minggu pada 6hb 10 2012. Saya mengalami masalah PIH dan terpaksa dibedah. Anak saya lahir dengan berat 1.85kg tetapi disebabkan baby dimasukkan ke NICU berat baby jatuh ke 1.6kg. Sangat sedih tapi setelah di perkenalkan Set Berpantang & Set Penyusuan 3M alhamdulilah berat baby naik ke 2.6kg lepas 2 minggu pengambilan. Hope saya boleh teruskan penyusuan sehingga 2 tahun untuk anak saya secara ekslusif ".

Credit : SGL Pn. Qaseh Iffat Chenytha Lee

Antara produk-produk Shaklee yang diamalkan oleh beliau iaitu Set Berpantang terdiri daripada B Complex, Vitalea, Vita-C dan Zinc.

Beliau juga mengamalkan Set Penyusuan 3M yang terdiri daripada ESP, B Complex, Vitalea, Vita-C, Ostematrix dan Alfafa.


Untuk Info & Order: 
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 892532
Email: juriz1981@gmail.com
SMS/Whatsapp: 012 6559665



0 comments: